Postopek naročanja

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Za nakup naših izdelkov ni potrebna registracija, saj uporabnik svoje osebne podatke vpiše po izbiri željene knjige.

Uporabnik izbira in naroči personalizirane izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini. Uporabnik lahko v času naročanja v vsakem trenutku preveri, katere izdelke si je do tega trenutka izbral, in sicer je na vsakem koraku povzetek košarice, ki je vidna na spodnjem delu spletne strani. Pred oddajo naročila je uporabniku omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak. Prav tako je na voljo digitalizirana različica personalizirane knjige, ki je na voljo po končanem postopku personalizacije, tako da se morebitne napake lažje opazi in popravi pred oddajo naročila. S klikom na gumb uporabnik nadaljuje na naslednji korak, kjer ima na voljo celotni predogled naročila s povzetkom celotne personalizacije, količine in cene in mora pred nadaljevanjem obkljukati, da 100 % potrjuje izbor. Po izbiri načina dostave in vnosu informacij o dostavi mora obkljukati, da se strinja s splošnimi pogoji, in s tem uspešno sklene pogodbo oz. naročilo. Šele s potrditvijo te izbire je naročilo dejansko posredovano. Podjetje pogodbena določila oz. povzetek celotnega naročila posreduje na elektronski naslov uporabnika, pri čemer ima ta na voljo, da kakršnokoli spremembo javi kot odgovor na poslano elektronsko sporočilo – spremembam bomo ugodili, če bodo javljene do konca delovnega dne, ko je bilo naročilo sprejeto. Ponudnik omogoča kupcu shranjevanje in reprodukcijo pogodbenih določil in besedila ter splošnih pogojev poslovanja, ki so kupcu na voljo v slovenskem jeziku.

Tehnična sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

V spletni trgovini so omogočena osnovna sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila, in sicer preverjanje ustreznega zapisa naslova, kot tudi e-naslova, prav tako spletna stran uporabnika opozori, če ne izpolni vseh zahtevanih polj.

Po končani personalizaciji izdelka si uporabnik lahko morebitne napake ogleda v natančnem predogledu izbranega personaliziranega izdelka, pred zaključitvijo nakupa je na voljo povzetek, v katerem stranka lahko ponovno preveri in uredi vpisane podatke in personalizacijo.

Pogoji preklica

Preklic naročila

Preklic naročila je mogoč do predaje personaliziranega izdelka v tisk in vezavo do konca delovnega dne, ko je bilo naročilo sprejeto. V kolikor preklic ni pravočasen, ima prodajalec pravico kupcu izstaviti račun v višini ene tretjine polne cene izdelka.

Pravica do odstopa od pogodbe

Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe v 15 dneh od prejema blaga, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec mora podjetje o odstopu od pogodbe obvestiti na obrazcu (obrazec dobite tu) ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Odstop je potrebno sporočiti na zivijo@malijunaki.si ali na HOORAY STUDIOS, založništvo, d.o.o., Dunajska cesta 5, 1000 Ljubljana. Kot pravočasno obvestilo o odpovedi se upošteva datum oddaje pisma ali datum pošiljanja elektronskega sporočila. Prejeto blago je treba prodajalcu vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini v 15 dneh po tem, ko ste prodajalca obvestili o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe velja za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago je treba vrniti v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko vam je bilo izročeno, na naslov HOORAY STUDIOS, založništvo, d.o.o., Dunajska cesta 5, 1000 Ljubljana. Stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga, poravna kupec. Vrnjeni izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu mora kupec priložiti kopijo računa.

Kupcu v roku 14 dni od prejema sporočila vrnemo vsa opravljena plačila, ne da kupec to zahteva.

OPOMBA: V primeru personaliziranih izdelkov in/ali izdelkov, narejenih po meri, pravica od odstopa nakupa NE velja. Kot tudi narekuje zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot, 43. člen): "Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah: o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam".

Načini plačila

V kolikor v času dostave ne želite iskati gotovine ali pa želite, da paket dostavimo na babičin naslov ali pa kar naravnost do vrat sobe vašega malčka, lahko opravite predplačilo s kreditno kartico (Visa, Mastercard, American Express) ali prek storitve PayPal. Takoj, ko bo sistem zaznal, da so sredstva na vašem računu razpoložljiva in boste uspešno zaključili naročilo, se bo v tiskarni prižgala vrteča zelena luč in vaše naročilo bo predano v izdelavo in dostavo.

Če kreditne kartice nimate, paket pa bi vseeno želeli poslati na drug naslov, lahko opravite predplačilo na junaški TRR (SI56 0201 0026 2195 040; NLB) prek vaše spletne banke ali splošnega UPN obrazca na vaši lokalni pošti. Mali junaki bomo pričeli z izdelavo knjigice takoj, ko sredstva prispejo na transakcijski račun. V kolikor se vam z izdelavo mudi, nam lahko že takoj po plačilu kopijo potrdila o plačilu pošljete na zivijo@malijunaki.si.

Za vse, ki najraje izdelke plačate v trenutku, ko jih dobite v roke, je na voljo tudi plačilo po povzetju. Še pred dostavo paketa vam bomo poslali elektronsko obvestilo o poslanem paketu, ki bo vsebovalo tudi znesek za plačilo, in do prejema paketa boste lahko v miru in pravočasno pripravili odkupnino. Pri plačilu po povzetju dostavljalcu poravnate le predviden znesek za odkupnino, provizijo za obdelavo gotovine pa poravnamo Mali junaki.

Načini dostave

Mali junaki živimo in izdelujemo knjige tam daleč daleč stran, a se vseeno vsakodnevno trudimo, da zgodbe z vašimi glavnimi junaki prispejo do vas kar se da hitro.

Po tem, ko ste opravili naročilo želene zgodbe, določili vsa spremenljiva polja in želeno dostavo je bilo vaše naročilo uspešno oddano.

Če je vaša izbrana možnost dostave HITRA DOSTAVA (4,90 €), boste paket prejeli na želeni naslov najkasneje v 7 delovnih dneh od datuma naročila (če ste znesek naročila poravnali s kreditno kartico, PayPalom ali izbrali plačilo po povzetju). V primeru plačila po predračunu, se dnevi začno šteti po vašem plačilu. Če pa ste izbrali NAVADNO DOSTAVO (1,90 €), boste paket prejeli najkasneje v 10 delovnih dneh pod enakimi pogoji, kot zapisano zgoraj. Imejte v mislih, da vaše naročilo pošljemo čez 17 gora, 23 rek in 6 dolin, kar lahko traja malce dlje kot sicer.

Mogoč je tudi BREZPLAČEN OSEBNI PREVZEM v Novi Gorici (Ulica Tolminskih puntarjev 4) ali v Ljubljani (Pisarna Mali junaki - Dunajska cesta 5). Paketi bodo na osebni prevzem pripravljeni v največ 10 delovnih dneh. Na obeh lokacijah vas bomo Mali junaki izjemno veseli, morda pa skupaj popijemo tudi kakšen Pingo sok!

Pritožbe in spori

HOORAY STUDIOS d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. HOORAY STUDIOS d.o.o. izpolnjuje svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnave pritožb. V primeru težav lahko kupec stopi v stik s HOORAY STUDIOS d.o.o. preko telefonske številke: 051777672 ali po elektronski pošti zivijo@malijunaki.si.

Pritožba se odda preko elektronske pošte zivijo@malijunaki.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Zavedamo se, da potrošniški spori pred sodiščem zahtevajo dodatne stroške, zato si prizadevamo vse morebitne pritožbe rešiti sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Družba HOORAY STUDIOS d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Družba HOORAY STUDIOS d.o.o. na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti HOORAY STUDIOS d.o.o. v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in omogočiti HOORAY STUDIOS d.o.o., da stvar pregleda.

HOORAY STUDIOS d.o.o. ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil HOORAY STUDIOS d.o.o. o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
• vrne plačani znesek.

Napaka je stvarna, če:
• stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
• stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
• stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se presoja primernost blaga za normalno rabo?

Presoja se z drugim, brezhibnim blagom enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, HOORAY STUDIOS d.o.o. najpozneje v roku osmih dni ugodi potrošnikovi zahtevi v skladu s 37.c in 38. členom zakona o varstvu potrošnikov.

HOORAY STUDIOS d.o.o. pisno odgovori potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po prejemu Obrazca za prijavo stvarne napake, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.